زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

شروع چمپیونزلیگ اروپا | آغاز نبرد غول‌ها

  • کد خبر: ۱۸۴۹۷۲
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
شروع چمپیونزلیگ اروپا | آغاز نبرد غول‌ها
لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۸ دیدار آغاز می‌شود.

تنور فوتبال باشگاهی در اروپا که از چند هفته پیش با آغاز لیگ‌های داخلی کشور‌ها گرم شده است، از امشب با آغاز نبرد غول‌های قاره سبز در لیگ قهرمانان اروپا به اوج حرارت و هیجان خواهد رسید. شروع برترین تورنمنت باشگاهی دنیا با هشت دیدار از گروه‌های G، F، E و H همراه خواهد شد که بی‌شک در بین این دیدارها، دو بازی گروه F که گروه مرگ مسابقات نام گرفته است، چشم‌های زیادی را به خود خیره خواهد کرد؛ جایی که میلان در سن‌سیرو میزبان نیوکسل خواهد بود و پاری‌سن‌ژرمن هم در فرانسه از دورتموند میزبانی خواهد کرد. در دیگردیدار‌های مهم امشب هم منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، در خانه‌اش به مصاف ستاره‌سرخ بلگراد می‌رود و بارسلونا هم که در حال تبدیل‌شدن به همان تیم ترسناک چند فصل گذشته است، در خانه از آنتورپ بلژیک پذیرایی می‌کند. پورتو پرتغال هم با مهدی طارمی، گل‌زن ایرانی‌اش، مهمان شاختاردونتسک اوکراین می‌شود.

سفر نیوکسل به قلعه ویرانه میلان

استفانو پیولی، سرمربی میلان، همین چندشب پیش در ورزشگاه سن‌سیرو شاهد فروپاشی تیمش برابر رقیب سنتی یعنی اینتر بود و شاگردانش با پنج گل در شهرآورد دلامادونینا مغلوب شدند. پس از شوکی که این باخت سنگین به روسونری وارد کرد، حالا مهم‌ترین وظیفه پیولی پیش از آغاز دیدار امشبش برابر نیوکسل، ریکاوری روحی و روانی شاگردانش خواهد بود.

بی‌شک سورپرایز بزرگ تمرینات دیروز آن‌ها، یعنی حضور ناگهانی زلاتان ابراهیموویچ هم کاملا با همین هدف انجام شده بود تا این بازیکن سابق میلانی‌ها بتواند روحیه تیم را بالا ببرد. البته روسونری به‌جز شکست سنگین چندروز پیش، در دیگربازی‌هایش تا به اینجای فصل خوب عمل کرده و با توجه به خرید‌های خوبی که در تابستان انجام داده است، می‌خواهد گام اولش را در لیگ قهرمانان محکم بردارد تا برای صعود از گروه مرگ در بازی‌های بعدی دچار مشکل نشود.

یکی دیگر از شانس‌های شاگردان پیولی، ناآماده‌بودن نیوکسلی‌ها در چند هفته گذشته است. این تیم انگلیسی که فصل پیش با مالکیت عربستانی‌ها توانست با خرید‌های خوب و منطقی خودش را به یکی از قدرت‌های جدید فوتبال جزیره تبدیل کند و پس از بیست سال دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، در چند هفته گذشته نتوانسته است در لیگ انگلیس نمایش خوبی داشته باشد. شاگردان ادی هاو از پنج بازی گذشته‌شان در انگلیس فقط شش امتیاز کسب کرده‌اند و در وضعیتی نه‌چندان‌مطلوب پا به شهر میلان و جدال با روسونری می‌گذارند. با وجود این، آن‌ها امیدوارند که حریفشان هنوز در شوک شکست از اینتر مانده باشد و بتوانند امشب دست پر ایتالیا را ترک کنند.

یورش زنبور‌های آلمانی به پاریس

دیگربازی مهم امشب در فرانسه و ورزشگاه پارک‌دوپرنس بین دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند برگزار خواهد شد. تیم فرانسوی که در نقل‌وانتقالات تابستان امسال روز‌های جنجالی و پرحاشیه‌ای را گذراند و پس از جدایی لیونل مسی و نیمار تا پای ازدست‌دادن امباپه هم پیش رفت، در پنج هفته‌ای که از مسابقات لیگ فرانسه سپری شده، هنوز نتوانسته است خودش را پیدا کند و حال‌وروز خوبی در جدول ندارد.

پی‌اس‌جی با لوئیز انریکه، سرمربی اسپانیایی این فصلش، تا به اینجا از پنج بازی دو پیروزی، دو مساوی و یک شکست کسب کرده است و در رتبه پنجم لیگ فرانسه قرار دارد. با وجود این، موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا برای مالکان قطری باشگاه اهمیت بسیار بیشتری از قهرمانی در فرانسه دارد و همین موضوع کار انریکه را در بازی امشب سخت خواهد کرد. او باید بتواند به‌سرعت ریتم مناسب تیمش را ایجاد کند و در این تورنمنت قدرتمند ظاهر شود.

با توجه به حضور آن‌ها در گروه مرگ، انریکه به‌خوبی می‌داند که احتمال صعودنکردن تیمش از مرحله گروهی وجود دارد؛ اتفاقی که در صورت رخ‌دادنش، شاید این سرمربی اسپانیایی خیلی زود از پاریس اخراج شود. در طرف مقابل زنبور‌های فوتبال آلمان پس از پیروزی پرگل برابر فرایبورگ آماده جدال امشب می‌شوند. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند که فصل پیش توانست با تیمش از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کند، به‌خوبی می‌داند که برای تکرار این عملکرد شش دیدار دشوار در پیش خواهد داشت و باید از همین ابتدا به جمع‌کردن امتیاز‌ها مشغول شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->